Funderingar kring livet

Idag tog jag en svamptur till skogarna kring mitt barndomshem, det blev inte mycket svamp men desto fler tankar.
Jag satte mig på ett berg som vi brukade leka på och funderade på hur livet har blivit och svaret blev SKIT.
Jag kunde inte komma på en enda anledning till varför man plågar sig vidare med detta helvete.
Min pappa sa en gång till mig att det hade varit fan så mycket lugnare om jag hade blivit en våt fläck på lakanet och som det känns nu så hade han nog rätt. Allt känns som ett stort svart hål som bara blir djupare för varje dag som går.

Kommentarer
Postat av: Milla

Nej, farfar hade inte rätt!! Du är den bästa pappa som någonsin har funnits och utan dig skulle jag inte vara den person jag är idag. Jag älskar dig!!

2009-07-30 @ 21:23:18
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Linda

Visst känns livet emellanåt jävligt svart, men du är en av världens goaste personer och du har betytt mycket för mig. Din far hade inte rätt. Många kramar från Sthlmaren!

2009-07-31 @ 20:34:35
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0